tisdag 1 maj 2012

1 Maj

Guuuud vad dagarna går fort! men de går fort för att jag har haft mycket att göra på ett bra vis..fika. middagar och fester löser av varann..och ja jag håller i plånboken så gott jag kan haha:) snart är det ju sommar och då ska det bli utflykter av ut i skärgården tänkte jag..och Gröna lund, parkteater, Boulebar m.m m.m :)

Jag och Alesha hos lisas lägenhet innan vi tog tunnelbanan in till stan:)



Jag på Patricia..MED smink..händer inte ofta haha:)


Jag och carro tog en lunch på medis en av de första varma vårdagarna för 1 ½ vecka sen..NICE:)



Jag, marit och en annan jenny hamna på favvon "därmedpasta"  i fredags:) BÄSTA CARBONARAN:)

Jenny :)


Fr.V Charlotte, Alesha och jag:)

Fr.v Danielle, Lisa:)



Jag försöker posa utan att fnissa.) inte VAN att posa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar