söndag 6 maj 2012

Helg..

Härlig helg det varit:)

Idag har jag varit i mariefred och hälsat på kussen..Det var riktigt nice de bor i en villa som har nära till både sjö och skog..Så vill jag bo:)

Igår så skulle jag gått ut och dansat med tjejerna men blev tvungen och jobba 8-21 så jag pallade bara inte gå ut sen..såå trött på kvällen somna på en gång när jag la mig :(

Nästa vecka har jag lovat mig själv att det bara blir sallad då det blivit alldeles för mycket äta ute förra veckan..Min viktminskning som jag var på g med har kommit av sig och som sagt bara jag skär ner på kolhydraterna så kommer det gå neråt igen.. helt säker på det:)

Nästa vecka så planerar jag att gå till arken och premiär inviga den med ett glas vin är tanken..tänkte osså ta ett par aw med  folk nu när uteserveringarna börjar öppna:)


seeyaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar