lördag 21 april 2012

Honey Honey

Så var det dags igår igen för Honey Honey..Men nu med bästa Jenny Feldhoffer:) SKOJ hade vi..både chefen för media företaget retriever och säkerhetschefen hade jag vid min sida i samtal under kvällen..rätt givande och intressande samtal och kände att jag var med i pingis matchen rätt bra..känner inte att min omvärldsanalys är den bästa annars:( Men dem lyssna på mig och var väldigt trevliga:)



3 GOOOOAA päroncider blev det:)


Honey honeys bar på folkungatan:)



Första försöket..;)


GLAD att det blev en bild där jag ser SÖT ut..Inte det lättaste ibland :(



Sen kom kvällen igång och vi hade skoj som fan:)



Mellanstickaren frasse som titta på mig ikväll precis innan jag skulle åka från mor och far..smälter man eller???


några karlar som jenny vinkade till sig..sen satt alla med telefoner ! Haha..ja inte hela kvällen förstås!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar