onsdag 28 december 2011

pics



Jag och kristina var på Vapiano ! MUMS vad gott det var:)



riktigt schysst ställe med nice inredning..känns som en riktigt fin restaurang med humana priser!!



Hitta en helt jävla galen affär som kristina blev helt tooook kär i haha:)


Gå i dem här??



Åh vem är det här då?? haha 


Min fina fina brorsdotter som köpt en jättesööt klänning till julafton:)

Så glad och stolt att den här flickan går åt rätt håll och inte ska exponera sin kropp utan vill visa att hennes hjärna är viktigare!! POWER UP!!!!


Mina jullklappar :))


Vissa dagar ser man inte skoj ut..så jag är glad att denna bild togs..tycker jag ser söt och glad ut:) Kommer ta fram och titta på den dagar då man ser bläää ut!:)


GOD NATT och glöm INTE att krama kudden inatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar