onsdag 28 december 2011

gott nytt?

Dagarna har rusat iväg igen och jag har haft lite allt möjligt för mig..

Var ute i söndags och stötte på en sån fin kille..Men han hade flickvän och det är ju så jävla dålig stil att visa sig intresserad av någon när man redan är upptagen..jävla slöseri med min tid faktiskt!!

Men men jag och Elin hade det jätteskoj och gick vidare till snaps där vi träffa på ett par killar som jag träffat på en annan gång..



det är kul ja skitkul faktiskt att titta på en kille som försöker dansa och inte sätter en enda takt!! hahaha :) ocho när han dansar ser det ut som han försöker tvätta fönster eller så står han bara och hoppar..ja när man går ut så förgyller såna människor verkligen kvällen för man får ett gott skratt hursomhelst:)

tjaa var väl tänkt att man ska ta ett ryck och försöka hitta kärleken 2012...men jag vet inte  känner mig lite uppgiven..känns som det bara ska skita sig..när man har haft otur en hel del..vad säger att just jag ska träffa kärleken..

men men pessimism leder en ingenstans..vem vet imorgon kanske han är där:) och luktar GOTT och ett busigt leende med en varm och stor farm:)


Sååå ja tänkte skrämma iväg de sista från den här skitbloggen! haha:)

genom att spela lite ELVIS moahahaha!!


ÄLSKAR ÄLSKAR låten...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar