måndag 2 januari 2012

Nyår!

Så var det 2012 ! Mycket att se fram emot med nya fina vänner..planerar resa till våren..(hoppas hoppas på London):)

Eftersom jag jobbade HELA helgen så hoppa jag över festligheterna och  valde att spendera nyårsafton på Kortishemmet Navet som ligger mitt inne i stan. Det var sååå mysigt att vara där..tänk vilken lyx man har som har "hem" som arbetsplats..inte riktigt som ett hem men ändå:)



I ena tv rummet så har dem en massage stol så där satt jag väl en stund och titta på film med en brukare:) Najs!!




Till förrätt så blev det smörgås med skagen och avocado! MUMS:)


Till middag så hade kristian gjort en supergod potatisgratäng till fläskfile´:)

Irene var också med och fira nyår på  navet:)


Strax efter elva så begav jag mig till slussen alldeles själv för att se fyrverkerierna..vart glatt överraskad över att de hade konsert där..GRYM NYÅRS stämning:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar