fredag 13 maj 2011

vår

Här är min älskade Mimmi som är min "familj!:) Vi har levt tillsammans i elva år..hjälp vad lång tid! När hon var yngre kunde hon hoppa upp på dörrkarmar och brukare  promenerar med mig i skogen.. och senare så brukade hon gå efter mig i "parken" som man ser i bakgrunden..nuförtiden är hon mest tjock och gammal och trivs bra på balkongen..åh balkongräcket är det enda hon kan hoppa upp till nu förtiden..
Hon har  hoppat ner 2 gånger från balkongen..men sen hade vi ett snack hon och jag och kom överens att hon får fritt tillträde till ballisen 24 timmar om dygnet när helst värmen tillåter det..och de funkar bra det:)




Så nice att sola..man blir alldeles mjuk och varm i kropp och själ och alla hårda knutor som uppstått under  vinter och höst försvinner:) 


Tycker inte om att se på mig själv på foton nuförtiden..Men lyckades faktiskt ta ett kort som jag tyckte om:) *glad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar