måndag 16 maj 2011

helg

Har haft en jobb helg och veckan fortsätter med jobb.. men det är alright:)

I lördags så hade vi en underbar utflykt.. jag och 2 brukare tog bussen till gullmars där vi tog en promenad  längs med vattnet och kolonni lotterna de har där..sååå fin där!
Sen gick vi tebax till gullmars där vi fika på seven eleven..för att sen ta fyran till fridhemsplan. Skulle åkt längre men det var karneval inne i stan så vi gick till rådmansgatan och tog tågen till gullmars för att sen ta bussen till hagsätra:)

 Den här skönheten stod på odengatan..visst är den VACKER..det är ju sjukt hur snygga bilar de designade förr i tiden:)

 Inte varje dag man ser ett sånt här enormt träd full med blomster:)


Tidigare på förmiddagen så sprang jag på bandet på sydpoolen och slog mitt gamla rekord på 1,6 km 8:30..15 sek - :) Sen blev det Erik saades "popular"...hela den låten sprang jag på 13,5 nivån..När man klarar av det..och man fortfarande är rätt ok efteråt..för det är snabbt..man kutar som faaaen..då känner man sig bäst på att springa:))

Den är utrustningen är toppen för min inspiration.,man häver sig som när man åker längdskidor..bra för puls..magen och över armarna:) Åh jag vet inte vad som hände..kände inte motstånd som jag brukar på den här..kanske man har lyckats bygga muskler!?!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar