onsdag 11 maj 2011

svuussh

Ja den här dagen har verkligen svuschat förbi! Vaknade 4 imorse men kunde gått upp vid fem:(  Började jobba vid 7 och kände mig alldeles för pigg egentligen för jag brukar alltid vara dödens trött när jag går upp så tidigt och  jobbar från sju.. Men jag tror ljuset och fåglarnas kvitter imorse gjorde sitt. sen så har det inte varit en lugnt stund på jobbet på hela dagen..städat rummen för gäster som åkt hem. ungdomsmöte. sen städa vi vidare i huset för vi har haft öppet hus ikväll! Det kom väl en  10 pers med föräldrar och  politiker och handläggare faktiskt:) åh det var jätte trevligt.. vanligtvis så pratar man bara med föräldrarna på telefon så det var skoj att få se vem det är man pratar med

Igår sprang jag 6 km som var jääävligt sega.. mina ben var inte riktigt med i matchen:( och jag kom inte ner till 5:30 / km en enda gång:(

men men..jag klara ALLA backarna och det är jag stolt över:)

natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar