torsdag 1 december 2011

på g

Idag har varit en alldeles  perfekt dag faktiskt:)

Tog mig till simhallen och simma faktiskt 1100 m åh hade kunnat sitta mera faktiskt. Jag tog en sväng in till tävlingsbassängen och såg att de var träning där och hann glo lite på deras träningstavla ( Där distanser de ska simma står)
Hann snabbt se att det stod 2 * 400 m bröst..åh jag tänkte jäävlar vad de simmar långt..de lär ju simma långt mer än 1 km på sina träningar..förvisso simma jag i 2 år när jag var liten..men det var lääänge sen..så idag så simma jag istället för de vanlig enkla 100 m som jag simma så la jag upp det så här!!
100 bröst uppvärmning
200 m benkick cracl
200 m bröst
200 m crawl
100 m benkick
100 m crawl snabbt
sen sista avslappningsvarv..

När jag var klar med mina 1100 så hade jag lugnt kunnat simma vidare till 1500..

Så nästa gång lär jag lägga in 250 m och 400 m distanser..åh så klart stannar jag för att vila men jag bryter inte!! Är planen iallfall:)

Sen så blev det (scandic hotell) Malmen åh sen "en till grek på söder" med elin :) väldigt trevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar