lördag 17 december 2011

Jul

Nu har dagarna gått sådär fort igen och jag har både varit trött, jobbat mycket, inte haft lust och tja massa anledningar till att inte blogga..men jag har lyckats fånga en glimt av min vardag på bilder;)

Lyckades sätta mig mittemot den här snygginen en dag:)



Jag och carro var på teater Replica och såg föreställningen Extremer som var väldigt bra! Tungt tema och hur man kan bekämpa ondska utan att bli ond själv..mycket skrik och vrål på scenen då det var en våldtäktscen som var i början på föreställningen..som tur var blev det inte en fullbordad våldtäkt!


Varit hemma hos mor och far och gått ut med finaste frasse:)
 Mor sitter och spelar spel på sin telefon i tv soffan...



Tog foto på sydpoolen men förstår såhär i efter hand inte mycket av det som står på deras träningsschema!! Tänkte försöka simma som de ett pass..men de lär nog inte hinna..om ingen kan tolka det här åt mig!?!

Men ser nog inte så bra på den här bilden..men det är verkligen en SOCKER meny..inga nyttigheter här inte..på sydpoolen..




Åh nu är det snart jul på riktigt:)


 GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar