onsdag 7 december 2011

Jul lunch

Denna vecka så har jag hunnit med att gå kungsholmen runt med alexandra igen:) vi fick upp tempot denna gång och gick snabbare tror jag:)Fick vänta lite så jag passa på att äta lunch på bästa pasta stället "därmed pasta" på folkungagatan:) fy fan vad god pasta de har där:)


sen vart det en promenad på stan sen landa jag på espresso house på sveavägen och tog en choklad med grädde innan jag mötte upp alexandra på kungsholmen:)




De hade en stor uppstoppad tjurhuvud ovan för mig där jag satt..vet inte riktigt vad jag ska tycka om det /:


Det är sjuuuukt så beroende jag har blivit av temple run..mitt rekord idag är 890 mynt..therese på jobbet har fått  1400 åh det är skit mycket! en dag ska jag klå det:)


Idag så blev det jul lunch med jobbet på enskede värdshus:) JÄTTE  GOTT:)



Efter det träfffa jag upp Maria på stan och vi strosa lite och gick och tog en te innan hon skulle göra mig sällskap till stadsbiblioteket..utanför lions bar blir vi invinkade av cary och Lasse:) Trevligt att sitta och snacka bort ett par timmar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar