tisdag 1 november 2011

nytt..

DÅÅÅLIG på att uppdatera just nu..dagarna flyger iväg och mycket händer på jobbet minst sagt. Igår så hade jag ett av de intensivaste passen någonsin i hela min karriär inom vården...asså det gick bra för jag är rätt duktig på det jag för..men kan inte förklara det bättre än att det var som att följa efter en tromb hela kvällen! haha:) men ikväll gick det bättre brukaren var lugnare och det kändes fin fint)

Kort sammanfattning över en del roligheter som hänt på sista tiden


Jag och Maria har varit på den BÄSTA indiska restaurangen EVER:) Såå gott jag var i mat himlen..När de kom  in med  nam brödet som det var honung och russin och och jag doppa brödet i såsen och åt..asså jag var helt borta det gick inte att nå mig haha:) Jag blir sån när jag äter god mat..sån lycka i hela kroppen som spred sig..jag trodde jag hade koll på vad en 10 är i bedömingssammanhang..men jag måste säga att den här restaurangen krossa den sönder och samman!!! Beställde 2 nam bröd dessutom!!:)



De håller tydligen matlagningskurser där..tänkte jag skulle ringa någon dag;)


Imorgon blire mera Häng med finaste Maria för vi ska se Rihanna på Globen..cant wait kommer bli sånt ös och jag kommer dansa så svetten lackar!:)


Tidigare ikväll så Ringde Linda och fråga om jag ville vara nagel modell med henne för hennes kompis går visst någont utbildning..så för 150:- så får man ett par fina naglar:) SÅKLART man inte säger nej..de bli på torsdag förmiddag..sen så hoppas jag på fika med alexandra men kan bli liiiite stressigt då hon ska till Skåne på kvällen..

Seeyaaaa:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar