lördag 22 oktober 2011

hektiskt..

Vilken jävla vecka det har varit ..jobb jobb och jobb och en del kompisar har jag lyckats få med osså förstås..

I torsdags så vakna jag 04:45 för att jobba mellan 7 och 15:30..efter det var det dags att dra sig till navet inne i stan som är en systerorganisation till drömmen där jag jobbar. På drömmen har du mest funktionshindrade ungdomar. Jag hade en intervju med en förälder i ca 2 timmar då jag ska bli konktakt person åt dennes dotter:) Roligt och det kändes bra med den info hon gav mig. Så härligt med engagerade föräldrar som viger sina liv åt barn som inte är som andra barn!:)

Efter det så blev det fika men alexandra på espresso house på sveavägen (My favourite)..Lyckades nog vara närvarande men gick på sparlåga...:(

Jag somna INNAN huvudet hamna på kudden!:(

Har iallafall hunnit vila ut nu i helgen och det är sköönt..Har dock ångest över provet jag har på onsdag..Har ingen  motivation alls att plugga och känner mig nog bitter över allt vad skola heter (privata skäl) Antar att jag kommer få sträck plugga måndag och tisdag...

2 kommentarer:

  1. Lycka till på provet imorgon!

    SvaraRadera
  2. Kommer in emellanåt för att se om du har uppdaterat men icke :(

    SvaraRadera