onsdag 10 augusti 2011

Skroten..

Idag är dagen då jag kört gamla "bettan" till skroten. Kändes faktiskt skönt för det var bara en fågelholk med en bra motor men med bromsar som var sjukt dåliga!! Nu blire buss och det är helt ok faktiskt:)

Efter det så drog jag ner på stan och fixa en sladd till min radio jag köpt på Clas olsson!! Sen tog jag med mig sushi hem som var dööö gott:) Satan i gatan vad det regnat idag. För några dagar sen så regna det mycket här också och då slog blixten ner PRECIIIIIS utanför mitt hus när jag stod i tvättstugan. Det var skitläskigt och lät som ett av husen bredvid ramla ner. Så idag drog jag ur sladdar och började städa..

Åh sen jaa sen har heeela eftermiddagen och kvällen gått åt till att plugga!! Jag har räknat ihop alla sidor som måste gås igenom och det är 192 sidor!!! fan!! Men det ska gå jag är inte helt obekant med ämnena har högskolan att tack för det lite grann:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar