söndag 12 juni 2011

Det blir bättre

Det är ju alltid kul att berätta när det går bra!:)

Jag har ju en runda som jag alltid springer..Jag börjar med att springa fornhöjdsbacken för att sen springa vidare mot Astra i Gärtuna sen ner mot östertälje och östertälje station sen längs med kanalen förbi sydpoolen och kusens backe ända till båtklubben där tar jag backen upp och springer sen hem:)

Det är ca 1 mil..Men fornhöjdsbacken är över jävlig brant och rätt lång..sen så kommer backen vid östertälje som är lång och brant.,,sen backen under bron vid stan som också är tuff men den värsta är den vid båtklubben...

Men ibland så händer magi...första steget på backen,, ja allra första steget så kommer U2´s live version av "city of blinding lights" i min iphone..det är SJUKT vilken jävla pepp jag fick då..,jag tänkte att på liv och död ska jag jag fan ta den här backen idag!! Och det gick..jag hade tom sting i benen och kände att jag kunde styra lite i backen..:)

Så min tid blev 55 Minuter idag på milen som jag är STOLT över:)

nästa vecka blir det kompletterande övningar för att jag inte ska tröttna på att springa / träna..eftersom jag tränar frekvent och ofta så gäller det att hålla inspirationer upp ända in i mål dvs tjej milen som går av stapeln i september:)
Nästa vecka blir det boxning och spinning !!


Seeeyyaaa!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar