lördag 7 maj 2011

Fina grejer

Så glad att jag installera den nya nike appen i mobilen. Fantastisk att ha när man springer. Vid varje km så anger den tid och och hur snabbt man sprang just den km. Efteråt så kan man titta på banan man sprang på en karta eftersom det är en GPS inbakad. Där kan man se på de gula / Gröna och röda partierna vart det varit som tuffast:)
Så idag blev det

10,1 Km
62:39 min
Den snabbaste km sprang jag på 5:36
5 km sprang jag på 30:37

KUL:)

Nu ska här springas och laddas inför vår ruset..FAST jag har ju blivit mer sugen nu på att springa...såg att i solna ska de ha ett mil lopp,,sen finns det ju midnattsloppet och tjej milen jag inte anmält mig till ännu men jag ska!!:))

Resten av dagen så har jag legat utanför huset och solat och lyssnat på musik och nu ikväll blir det ensam aktiviteter..har hyrt film och så!

MEN det är såå tråkigt att tillbringa lördagen själv:( har hört mig för med alla kompisar men de är upptagna med annat och jobbar och så..:( jobbigt när man är 34 och alla ens kompisar har någon eller tom har familj då har de ju andra intressen förstås..

Jaja mycket har jag fått gjort idag iallafall och imorgon fyller mamma år det blir det fika :)

2 kommentarer:

  1. mysigt med fika, gratta mammsen!
    Jag ska också springa tjejmilen!

    SvaraRadera
  2. joo mysigt att fika åh speciellt när mamma fyller år:)
    ska du åsså springa tjej milen vad kul:) Det är det roligaste loppet jag sprungit:) Fast åsså det enda haha:)

    SvaraRadera