tisdag 11 januari 2011

Bättre nu

Jaa tänk vad lite alvedon och lite jävlar anamma kan göra! Efter medicinen så började smärtan klinga av lite och jag kunde slappna av lite..Passade på att diska och tvätta min tvätt:) Åh det gick helt ok att bära hela tvätten ner till tvättstugan:) sen bare av till konsum för att handla lunch..korv stroganoff blev det som är min favorit:) Jag har också glott på knight and day idag och den var bra väldigt bra faktiskt..lite ruttnar man på att slagsmåls  scenerna är så fejkade:) Men coolt vare att man kan hyra dvd bara 10 min från där man bor nu:)

Så SKÖÖÖNT att den värsta smärtan klingat av nu och jag hoppas på en bättre sömn inatt än de 2 föregående då det känts som man haft glas splitter i sängen:(


BYYYYEEEEE imorgon blir det jobbet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar