torsdag 13 januari 2011

sushi

Idag så blev det lunch med Suzan vid kungens kurva och ÅH MY GOD så jävla god sushi de har där..vad var det hon sa "munknullad med sushi" eller "munorgasm" same shit but different i guess;) Det var så gott och det är SYND man inte har bil så man kan åka dit när man vill..förvisso så har de god sushi här hemma vid weda området:)

Tyvärr så var jag sååå trött hade äntligen fått en helt sömnfri natt och blev tvungen att gå upp alldeles för tidigt imorse så jag var döds trött..Men det var trevligt sällskap och jag fick med mig hem en burk whey protein för bara 200:- som jag tänkte ha när jag kommer igång med min träning.:)

Imorgon börjas det sju på morgonen klockan ringer 04:45 vilket är SJUUUKT Tidigt:( Kan åka och sova på jobbet ikväll om jag vill men jag vill sova i MIN säng så jag slappnar av bättre.. om inte annat så får man tjacka sömntabletter ikväll så man verkligen somnar!!

Det ska bli en bra helg..imorgon blir det Vampire lounge med Fatima och sen på lördag bio med Maria:)

1 kommentar: