tisdag 1 september 2009

Uppgiven?

Satt i telefon med en person tidigare idag och fick inte riktigt höra det jag ville höra. Vill inte gå in på alls vad vi prata om för det var för privat.. Men nu känns det bara så jobbigt att tänka på att hitta någon "speciell". Vill bara skita i allting som har med killar att göra..kände mig orkeslös när jag var på gymmet men fick dock lite pepp på boxen idag av suz som förvisso är Box och Body Pump ledare så det gjorde att jag slog extra hårt..
Men när de körde en låt med texten "no good youre no good for me" då kändes det fan motiverat att slå hårdare..


Jag tänker sluta tänka på att försöka hitta någon nu för det känns bara så ledsamt..


Tänkte försöka hitta någon att knulla..borde vara lättare...



Förresten när jag skulle gå till gymmet så sprang jag på ett rådjur och dess barn..


i min djurbok står det så här om rådjuren:)


Rådjur


"Bejaka kärleken i ditt liv. Min gåva till dig är att få kärleken att växa."
Såg också en råtta klara livhanken på motorvägen idag..
Råtta

"Släpp kontrollen och bejaka tilliten. Min gåva till dig är att känna tillit till alla situationer. Rädsla för råttor - Rädsla för att släppa på kontrollen. Rädslan botas genom att du bejakar tilliten istället".

Tro fan det..nu ska jag ringa runt till mina "Homies" imorgon...eller tja de jag vet har tid åtminstone...Ha lite SKOJ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar