onsdag 8 augusti 2012

Kalorier

Känns skönt att ha kommit igång med den kaloriräkning jag planerat rätt länge.
Det finns en app som heter Shape upp där man kan scanna in streckkoder och så finns automatiskt kalori / skiva/ 100 gram osv osv upp. Underlättar mycket.

Idag var jag på switch på eriksdalbadet och det var galet grymt men Skönt:) Instruktörern var nu och var het som faaen:)

Hade hela dagen under kontroll förutom när jag kom hem och såg pastan i kylskåpet:((

En djuptallrik med pasta och lite köttfärssås..gjorde nog mer än väl slut på alla 1400 kalorier som jag hade kvar för dagen..så nu sitter jag här med en kopp te:)
men det är alright:) Får inte vara för hård mot en själv särskilt inte i början!!


Ser så fram emot september eftersom jag har anmält mig till grundkurs i beach volley:)

Vi har ju The beach i Södertälje som jag bara hört gott om:)




Coool:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar