söndag 15 juli 2012

Tränings glädje..

Träning är något som jag lagt tid på hela mitt liv..visst det har gått i perioder och jag har ju inte tränat 100% hela tiden..-Men har jag inte gått på gym så har jag istället gått lång promenader..Det är viktigt att röra på sig tycker jag..blir oerhört rastlös och kan tom känna mig deppig om jag inte får ut min energi!!

För att inte hamna i träda med den träning som jag gör nu så försöker jag variera mig..
Jag går på sydpoolen där dem har actic..samt på eriksdalsbadet som jag har genom stockholm stad..

Där brukar jag köra Switch som är grymt effektivt de har väl en 20 stationer som man kör 1:30 på varje. Man går igenom alla dem stora muskelgrupperna samt att man kör kondis "spring i trappa"..

Det jag har velat prova på är crossfit..check it out...







Det här har jag vela att actic ska fixa länge..det är GRYM träning!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar