lördag 14 juli 2012

Härliga fredag

Idag är det lördag och molnen hopar sig..har avstyrt promenad runt söder med Kim eftersom mina lår är som knutna nävar med träningsvärk:( fi fan för att gå i trappor säger jag bara!! har också avstyrt picknick i rålis med tanke på vädret:(

Har dock Inte avstyrt grillkväll hos charlottte ikväll..kommer många trevliga tjejer dit och man kan ju faktiskt vara inomhus i värsta fall ;)

Igår var jag med Maria och Elinor som sagt på vapiano..GUUD vad god maten är där;)

Först tog vi drinkar / vin innan vi fick vårat bord

Längst bak tv. Ellinor Th. Maria och
Längst fram är Jenny;) 


Marias Bolognese:)

Ellinor och jag tog Carbonare yummie yummie:)
Efter maten Drog vi till skybar..GRYM utsikt:)




Tjejerna;) Ellinor Maria och jag:)

Jag;)


Bermuda drinkarna som jag och Ellinor tog..SLURP;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar