lördag 7 juli 2012

Beach volley!!

Hej bloggen sorry att jag inte skrivit så mycket på sista tiden men det har varit fullt upp minst sagt:) Midsommar firades hemma hos elinor och victor tillsammans med alesja och Igor..

Skulle ta ett kort på mig och alesja men hon hade problem med att få på sig skorna..så jag fick stå för underhållningen en stund;)


Åh vilken underbar kväll detta var!! Detta är gänget som
jag spela beach volley med i rålis..det var sååå jääkla kul..:)



Johanna jag och charlotte;)

Halvsuddigt bevis på att vi spela haha:)
Jag och alesja kom dit redan vid ett och sola lite..sen gick vi bort till  planerna och satte upp vårat nät..eftersom vi bara var 2 kom det fram några grabbar och fråga ifall dem fick vara med..självfallet fick dem det:) så mellan 4 - 6 så körde jag och alesja gärnet haha:) Bra träning..när de andra tjejerna slöt upp vid 18 så hade den mesta av min bollräddhet försvunnit och tyckte jag hade förbättrats väldigt mycket med att spela med grabbarna..men det var kul såklart att köra med tjejerna också..väldigt bra stämning och alla gjorde sitt bästa!!:)

Känns som denna sommar har möjlighet att bli den bästa so far;)

PUSS...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar