torsdag 15 mars 2012

Undersköterska

WOOOHOOO NU är JAG undersköterska..känns så jävla skönt och jätte bra:)
stolt är jag är de sista kurserna fick jag MVG i och den sista VG men det spelar inte så stor roll det var bara handledning ändå;)


Nu är våren här känns det som !! Varmt ute och solen skiner för fullt..har fått en inbjudan från kyle att springa nu i vår..men jag är inte riktigt i form..jag har heller aldrig träffat karln så det kan ju vara bra att inte flåsa för mycket när vi springer haha:)

Tänkte ta en öl eller så med han nästa vecka..jaa jag lär ju ta en cider eller en cola har aldrig förstått varför öl skulle vara så gott!?!

ser fram emot nästa vecka för på tisdagen så ska vi på jobbet bowla och äta indisk mat ska bli riktigt nice..har också bokat in mig på en del pass på eriksdals badet..(månadskortet i stockholm stad kostar bara 177 :- ingår en hel del sim och idrottshallar:)) sha´bam och spinning och mrb så någon ordning ska det väl bli här;)

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar