söndag 12 februari 2012

Födelsedag!

Jaha im back:) Idag har jag fyllt 35 och det känns väl helt ok:) Men jag har verkligen förstått att man måste börjar fundera på familj och sånt i min ålder!!



Var och spelade badminton och åt lunch !! med Jenny

Ja en annan Jenny ;) Hur kul som helst att spela badminton..bra pulshöjare och bra rumträning!!


Igår var jag ute på med tjejgänget och hade det SUUUPER trevligt:)
Här är agda och marit!

Elisabeth, ulrika och charlote:)
 Tina, Nina och Ingrid:)

Alexandra jag och elisabeth igen:)
Vi fick äta för halva priset eftersom Tina hade fyllt år..Lite besviken på oxfilen som var i mini varianten..Men banana boaten gick inte av för hackor haha:) GOOOTT var det!


Tårta som JAG har bakat *stolt*
 Mamma har dukat fint för fika med familjen:)



 Btw..har en blind date på gång..har aldrig varit på något men det känns spännande och roligt:) Han heter tydligen Henrik och är kompis med en kollegas Kille..jaja får se vad som händer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar