torsdag 5 januari 2012

bio

Den här veckan så har det varit bio * 2 först the girl with the dragon tattoo med Alesja sen 
igår simon och ekarna..


måste säga att den första filmen var väl ok om man tycker om serien millennium men som långfilm var det lite väl mycket dötid och har man inte sett eller läst de svenska böckerna serierna så får man nog svårt för den engelska.


Simon och ekarna var faktiskt en riktigt skitfilm för att vara en bio vilk..väldigt platt och berättelsen var väl bra..men det var absolut inget som grep tag i mig i filmen:(




Grymt stor var park bio på östermalm:)

Jag och alesha


Konstigt det där..när jag gick av pendel så märkte jag att det snöa som fan..och jag har LÄNGTAT efter snön så länge nu..så jag beslöt mig för att gå hem och titta på snön som föll ner..


Vet inte vad men när det snöar så är det magiskt..och en snöstorm kan verkligen ruska om en..ruska om en så att efter stormen känns allt på sin plats igen.. Lite så kändes det när jag kom hem..:)


Himla konstig man är ibland:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar