måndag 7 november 2011

Ny vecka!

Måndag idag och jag lyckades faktiskt palla mig upp ur sängen utan att ligga för länge och kolla på tvn i sängen..skönt men slöseri med tid engentligen!

Har hunnit med att packa gymväskan varit på stan och kollat om min bok till kursen rehabilitering habilitering fanns inne..Så KLART var den inte det..utan den finns i Huddingen..orkar INTE åka dit idag:(


Mycket som står på "måste listan" idag..men jag hade tänkte hinna med en stund i soffan nu innan jag drar till gymmet:) Såå skönt att slappa en liten stund:)


Idag tänker jag på Suzan som är på intervju i Lund som platschef på en sportanläggning!:) Jag vet att HON är rätt person för jobbet och kan se henne framför mig i rollen..hoppas de som intervjuar osså fattar det!!!


/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar