tisdag 22 november 2011

jäävlar

ja satan i gatan vilket ös det var i helgen:) På alla de bra sätten som finns:)


I lördags så var jag på buggkurs som shakemyworld anordnat:) Så jäkla skoj det var!! Alisia Alexandra och elinor var osså där:) 


Helt klart lyckat då det var FLER killar än tjejer där! och det fanns killar som var riktigt snygga och som tog buggen på blodigt allvar haha:) När de inte hade några tjejer att dansa med så dansa de med varandra!!! haha:) Helt underbart!


Ingen av oss fick väl något "Napp" direkt och vi drog vidare till högbergs för middag och drink sen till cliff barns..haha så coolt att de döpt en pub till han i Dallas hahah:)

Bra ställe dock med bra musik och jättebra stämning:)

Jag och Alisia:)

Jag alisia och Elenor

 Elinor och alisia:)

 Jätteskoj kväll:)

Jag lyckades hitta en snygg kille på cliffan som faktiskt ville va med på kort haha:)


Partyyy de hade skitbra musik där..men dessvärre blev jag tvungen att dra hem vid elva:(( skulle jobba dan därefter:( Men vi lär nog dra dit igen snart hoppas jag så jag får DANSA mohahahah:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar