onsdag 16 november 2011

Hej Hopp

Dagarna springer vidare åh massa skoj händer..:)

Foto sammanfattning !!


Tänk så Underbart det är att promenera när det är höst..kall och frisk luft kommer ner i lugnorna och det är vackert nästan överallt:)



Beslöt mig för att anta en utmaning..innan jobbet så försökte jag följa den här kartan i 8 km..gick sådär för jag var verkligen inte kompis med kartan:( men jag blev taggad och kände mig inspirerad att gå...jag vet inte..men att få en "uppgift" funka bra förmig:)


Kär..så KÄÄÄR i eriksdalsbadet där jag var idag och träna..De har BÅDE 50 och 25 m banor där:)


Grymt mycket löpband!:))


Helt otroligt !!!


Men det bästa av allt..som nästan gör mig lite rörd när jag skriver om det..men de Har De de här älsklingarna som vetter mot ÅRSTAVIKEN..för faaaeen..:))


Min ny favvo bland motions redskapen  :)


Åh sen lite hemmagjord svartvinbärs saft som fina mamma gjort att dricka mitt i hösten är INTE helt fel:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar