söndag 7 augusti 2011

Semester

Semester har man och dagarna flyter ihop med varandra och det där lugnet har infunnit sig i kroppen. Lugnet som säger att jag inte behöver tänka på vad som ska hända inom den närmaste framtiden..inget jobb att gå till och inget att planera inför. Enda planeringen är väl kontakt med kompisar och familjen för att hitta på skojsiga saker:)


Har varit på priden i år för första gången..åh jag är lite piss på att det var första gången för faaaaann i helvete vad roligt det var:) Jag och Anna stod vid zinken och kolla när de kom och Anna är ju där varje år..men det var såå kul och man blev så varm i kroppen av all kärlek som fanns i luften alla var så glada och på festhumör...Det var fest och hela stockholm deltog i festen kändes det som:)


Här är en del av paraden:)










De här grabbarna hade några av de coolaste kostymerna och blev glad när jag fick posa med dem:)


Jag älskar ju som sagt är TRUMMOR och det är jag som oooooooaaar  på filmen:) haha






När hela paraden gått förbi så kunde De som stått och tittat på få haka på paraden för att visa stöd..Åh det gjorde vi ju givetvis!! Satan vad KUL det var..vi dansa  GENOM HELA STOCKHOLM och jag kände mig hög som ett jävla hus efteråt..Vilken kick att få dela detta med de som arrengerat festivalen och dansa med dem:) Never gonna forget it!!




Både ANNA och jag och hennes polare var helt dränkta i svett efteråt men de vare fan värt:) Anna är den man ser sist på det här klippet!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar