onsdag 2 mars 2011

Muppar

Fick syn på det här klippet på facebook nyss och tänkte att faaan vad mycket oupptäckta "muppar" det finns ute i samhället!!


hahaha..så jävla roligt..de vet ju inte ens om hur "muppiga" de är!!





För de som inte känner mig så kanske detta inlägg verkar elakt och fördömande..Men grejen är den att jag jobbar med förståndshandikappade varje dag och bättre "muppar" finns inte..jag älskar dem alla för deras naivitet,okunskap och förmåga att ta mig till helt andra världar än där de "normala" människorna finns.. Dessa muppar har lärt mig att kommunicera på ett väldigt speciellt sätt  (som jag inte orkar förklara nu..men mycket ligger i det som inte sägs och kropps språk osv) och att var öppen ett öppet sinne och inte vara så fördomsfull och en jävla massa skratt;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar