måndag 28 mars 2011

Motivation

mycket händer i mitt liv och dagarna rasar fram känns det som..ibland blir det för mycket och det känns som man är trött i hela själen. I helgen hade jag jouren mellan lördag och söndag. Den som har jouren på mitt jobb ansvara för medicinen, maten och tvätten..givetvis så hjälps alla till..men vissa helger är tuffare än andra då prioriteringarna ligger olika hos personalen..Åh just den här helgen eller snarare söndagen så kändes det som att jag höll på att dränkas i jobbet:( Fyyy faan..men   jag har ett kort möte på onsdag sen så äre jouren mellan tors fre och sen ett kort helgpass så det finns tid till att vila upp sig..

Ångest har infunnit sig big time då det verkar som att våren kommer på riktigt i helgen..vill gå ner i VIKT och det MYCKET men jag bangar så fort det blir helg med mina matrutiner..

Måste bli ändring..måste ändra tankar..måste formulera mål..jobba med in motivering osv osv!!

MEN Jag sprang faktiskt 5 km på 25 min förra veckan:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar