söndag 6 februari 2011

Navet

Trodde jag skulle få en ledig lördag men så ringer Åsa från Navet och frågar om jag kan jobba kväll där..Och Självklart kan jag ju det:) såå roligt att jobba där..det är ett kortis hem för funktionshindrade ungdomar och det blir MYCKET skratt där för ungdomarna har så mycket självdistans till sina handikapp och de skrattar mycket åt varanna som en utomstående inte kan göra..:)

De hanns med att gå och köpa sushi men faaaan vad irriterad jag blir att i vasastan MITT INNE I JÄVLA STOCKHOLM på en LÖRDAG så är 3 stycken sushi restauranger stängda på kort avstånd från varann!!! En pga sjukdom och de andra 2 vet jag inte:( Men där jag lyckades köpa sushi servera de goood sushi så glad blev jag:)

Ska försöka få med någon att se September på berns i Mars...Love love love Henne så bra musik att dansa till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar