måndag 19 oktober 2009

Vikt


Uff känns som det blir en seeeg dag idag:( Har varit uppe i två timmar men inte fått något gjort. Tänkte jag skulle "rensa" kylskåpet på alla onyttigheter innan jag åker till affären och köper GI mat..hmm tror det blir GI Iallfall det är det som är godast förmig att äta och enklast eftersom jag gjorde det under en längre period förut.


Tror att Modifast kanske inte är det bästa alternativet eftersom man hamnar i en svacka direkt efteråt iallfall jag! Eftersom man ätit så litet man under veckan eller veckorna så får man ju ett sånt sug efter mat :(


Nåväl de 5 kg som är kvar ska inte bli så svåra att beta av går ju på gymmet 3 - 4 gånger i veckan så jag tror mindre mat och en lite kost ändring borde göra susen..samt jobba med varför jag har ett behov att äta mer än vad jag egentligen behöver:)


Tjaa JOJO var ordet!!:(

Sexig va? hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar