tisdag 20 oktober 2009

Doktorn

Såja nu har jag ringt och bokat tid hos min läkare för koll av laktos intolerans och om jag kan få hjälp med mina lungar. När jag springer och tempen börjar dra sig mot nollan så får jag jätteont i lungorna och det känns som de har "rostat" igen..

Inatt så kunde jag inte sova min mage var "orolig" och jag blev tvungen att spy på en gång faan vad min mage knep och försökte kaste ut precis allt som var i den..Men det var inte mycket:(

Tror det beror på att jag åt gammal skinka från min kyl igår..så idag blir det till att vara hemma och ta det lugnt får se om jag kan ta mig ner till stan och låna en författningshandbok som jag behöver till mitt skolarbete..


Aleks och jag träffas fortfarande..men kan ju inte säga att jag känner mig säker på honom..han fyller 30 idag och har inte sagt något till mig :(

Det är trist det där när känslorna är i otakt..verkar som jag tycker om honom mer än vad han tycker om mig..eller åtminstone är mer seriös...

jaja blääää för kärleken tänk om den kunde vara enkel någon gång!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar