måndag 28 september 2009

Plugg och motionen

Idag var den sista dagen som jag kan springa utomhus ( Har känsliga lungor som känner av torr och kall luft).. Det var ett jävla bra pass!! Jag sprang Heela fornhöjdsbacken och 8 backer till på min runda som är dryga milen. Känner mig så stolt och glad över mina framsteg och satsningar i sommar. Vissa stunder har jag upplevt triumfer..ibland så har jag kännt sådan kärlek..JA kärlek till det jag gör..underbara känslor som strömmar genom min kropp när jag springer eller gör någon annan krävande fysisk aktivitet.
.
Hmm har osså försökt plugga idag..har inte varit lätt när jag haft Aleks i tankarna mest hela tiden..men jag har varit fokuserat och koncentrationen har väl varit ok..


Imorgon blir det simning och löpning på tidiga morgon kvisten.. sen plugga HELA dagen..


på onsdag blir det Fika med Majken och sen lite senare Aleks:)

2 kommentarer:

  1. Lyckat till med plugga, fikan, träningen och speciellt med Aleks, det är verkligen det du behöver! :)

    SvaraRadera