måndag 11 maj 2009

MItt hem..

Hmm en bekant la upp bilder på sitt hem och undrade om inte vi som läste hennes blogg också kunde lägga upp bilder på sitt hem för hon var nyfiken hur vi hade det.


Hmmm tänkte lite på det där..Asså jag har inget hem som jag tycker är värt att visa upp..visst mitt sovrum är väl lite fint jag har målat det ljusblått och köpt en säng, garderob och så vidare fått det rätt fint faktiskt..fast det saknas väl lite tavlor..



Det är väl det enda rummet jag är nöjd med.. I köket så har jag ett jätte jättegammalt bort som inte alls är fint.. Det är så trångt så man kan sitta 2 personer som h högst. 4 eller 6 så får man syre brist!!

I mitt sovrum så finns det typ en tavla..ett bord med ett trasigt ben så man måste lyfta nästan hela bordet när man ska flytta det..


Bläää nä ibland så känns det inte ens roligt att komma hem..som ett Ghetto nästan...



Iofs så har jag tjänat rätt bra med pengar ett tag.. Men det känns inte som det har känts värt det projektet känns alldeles för stort och ibland känns det roligare att leva i nuet än i framtiden:(



Och i nuet menar jag att man köper en ipod och kläder istället för att köpa möbler.



Hmmm när jag pluggat klart så har jag en ide´om att flytta närmare sthlm och börja om från början och våga satsa..satsa på mig själv och mitt hem..tja nu sa jag nog mer än jag borde men så äre...



Fast satsa på mig själv gör jag hela tiden förstås...:) Men man kan göra det på olika sätt...


Hittade lite bilder på internet på mitt dröm hem..Ville inte lämna det där..jag tror att det man sänder ut det får man på något vis..




Så det är här mina drömmar!!!






Det här vardagsrummet



Med den här utsikten...



Titta på den här ingången till "toaletten" man kan ju dö här...

Vet att den här delen inte matchar den övre men det är min dröm..

och då väljer man inte...


Sovrum..fast det är inte jag som bäddar sängen haha




Åååh det är vackra köket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar