tisdag 12 maj 2009

En helt vanlig dag

En dag till som har gått åt till mina böcker. Känns rätt bra ändå en del fastnat men ibland är det väldigt snurrigt såå mycket som ska in ihuvet på kort tid känner jag.


Har inte ens hunnit med att springa idag som jag tänkt..



Så här har mitt köksbord sett ut idag







På bordet finns det 2 böcker längst hitåt på radion ligger det totalt tre böcker. Förvisso är det bara 2 böcker jag behöver men de andra är bra att ha när man ska komplettera och vill hitta en bra formulering. Som man kan se i tidigare inlägg så står det rätt invecklat och då äre bra att ha en alternativ bok:)


Vaknade imorse med att Ida låg tätt tätt inpå min rygg. Det var såå mysigt för även fast jag rörde mig och tog mera täcke så log hon kvar. Normal så brukar mina katter inte ha så mycket tålamod med mig när jag snurrar runt i sängen.




Ida


En stund senare fick jag reda på varför hon låg så tätt intill.. Hon var sååå kelen man kan nästan se det på henne på den här bilden. Hon är såå fin min Ida. Hon kräver en omedelbar närhet hela tiden..och ska vara så nära så nära som det bara går.

Och så är den svarta pricken på nosen såå söt. *älsk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar