måndag 4 maj 2009

Bläää och jaha varför inte??

Jaa så summerar väl de senaste dagarna rätt bra!!


Jag har kämpat med GI och lyckats gå ner 400 gram jösses det hissnar ju!!

Men jag ska bekänna på en gång..i Fredags så kände jag mig lite ensam så då blev det en pizza..
Kom också på att det är hopplöst att få ihop några steg nu när jag ändå sitter på röven hela dagarna..som högst kanske 5000:-

En annan sak är min ekonomi...jag gjorde ju en rostskyddsbehandling för 3500 och hade missat 2 stycken autogiro betalningarna..så vid söndags kväll så var jag uppgiven och FÄRDIG med allt vad GI hette..så vad händer när jag kommer ut till bilen??


JO jag har fått en jääävla parkeringsböter på 450 spänn faaaan...parkeringsplatsen som är bred vid med extra kneg tar väldigt mycket per timme så jag brukar fuska och ställa mig på icas parkering men just idag kom de på mig..så jaha varför inte kaka på kaka liksom...

Och när man jobbat hela helgen och fredagen börja med att man kände sig ensam så är det inte bättre på söndag kväll...


Men jobbet är ju iallfall väldigt givande och jag har en snäll bror som lånat mig pengar

OCh jag har ta mig tusan joggat ikväll och kört styrke träning hemma ikväll!! SKAM DEM SOM GER SIG

läste också någon stans att "drakar flyger bara i motvind" så sant så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar