lördag 16 maj 2009

Bada

Jag har en kompis som jag tycker om väldigt mycket.För något eller några år sen (?) så träffa hon en man som hon kära ner sig i. Och på kort tid så har de skaffat villa och nu är hon med barn!! Hon är verkligen så lyckligt lottad:)

Men Idag ska jag åka till henne och bada i deras ved eldade pool!!! haha vad mysigt det ska bli längtar verkligen..sen ska vi sola och luncha på deras altandäck!!

Bilder kommer senare of course!!

Förresten jag vaknade på "slå på käften humör" imorse!!
Klockar var förstås nio Men iallfall!!! jag vakna av att grannen borra i väggen och det lät som att de borra i MIN JÄVLA LÄGENHET. Innan jag fick upp ögonlocken så hade jag gett dem på käften..drömde att jag gick upp och gav dem örfilar haha...

Men så kan man ju inte göra i ett civiliserat samhälle...bara i mina drömmar..


Fast jag brukar inte slåss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar