torsdag 16 april 2009

Gymmet..flytta, plugga och plugga igen!!


Jaa det är vad som händer idag.. Har precis kommit hem från gymmet och känner

mig sååå nöjd. Jag kunde springa på 11:an i tio minuter i uppförsbacke jaa lite framåt går det allt.


Målet är ju att bli av med tjockis magen jag lagt på mig under vinter halvåret,, njaa kanske längre tillbaka ändå ;) Hade jag börjat med GI nu så hade det väl bara sagt pang..men jag har inte motivationen eller pengarna till GI mat nu..så jag fortsätter springa..


Förresten så är det inte fy skam att springa jag ääälskar att springa och känna ruset..


nästan lika skönt som sex fast en helt annan urladdning, och fokuset som man får av att löpa finns inte riktigt i sexet!!


haha fan jag knulla nog sönder löp bandet idag om man ska göra en till jämförelse..


SKÖNT VARE...


Citat: daftpunk " Television rules the nation around the world"..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar