söndag 20 mars 2011

ledsen

Det är konstigt det där hur ledsen man kan vara..egentligen..Igår fick jag reda på att min mosters man har dött..och det är skit..så jävla ledsen jag blev..Det är hennes andra man som dör och hon är såå gullig och såå snäll..världens bästa moster är vad hon är..så det känns orättvist...

Sen så kom andra smällen idag..och all glädje man byggt upp nu under vintern / våren känns som helt jävla bortblåst har hamnat i ett svart hål och vet fan inte hur det här kommer att sluta...jag har ingen att ringa för ingen kan hjälpa mig med detta..det är bara min egen skit..eller joo ringa kan jag säkert någon..men de e inte min grej att be om hjälp känns jättekonstigt att göra det faktiskt..såå jag ska försöka att hålla andan en vecka och bara blunda blunda och skita i allt...så får vi se vad som har hänt nästa helg:(((

Livet är piss och jag är trött på det!!!!


*ledsen*

1 kommentar:

  1. En stor kram till dig o när vi ses på onsdag ska du få en riktig också! KRAM!

    SvaraRadera