söndag 27 februari 2011

Veckan som gått

Jösses vad den här veckan har sprungit ifrån mig..jag har ju två jobb nu..går på gymmet ska hinna sova och se mina kompisar..En kväll så somna jag 8 på kvällen och sov i 13 Timmar!!! Men skönt var det:)


Jag har sprungit på löp bandet på gymmet vilket var evigheter sen och nu när jag väger som en elefant så var det jävlig ynkligt att se och känna mig själv springa..kan inte ens ta ut stegen som jag vill:(

Men imorgon ska jag försöka köra igång med GI Igen..Jag har tänkt på det länge men tillfället har inte varit det rätta..ska man dra igån med ett projekt som GI och börja rata mat som är en tröst. och tja förströelse för mig..så måste jag vara i fas eller balans antar jag..Jag känner att jag mår bra nu... ja bättre än på länge så jag tänkte rida vidare på den här
"måbra vågen" och göra mera bra saker:)


I Tisdags så var jag på zinken och såg Hammarby och Edsbyn lira..hejja ju förstås på Hammarby:) Det var verkligen Snoooorkallt så jag hoppa och hoppa och hoppa för att hålla värmen:)


På tisdagar mellan 2 jobb så brukar jag ficka på cafe´bagel street på kungsgatan..de har super goda bagels där!! Det är rätt mysigt..det känns som man är en lägenhet..med kort som står på borden och på en vägg så visar de charlie chaplin filmer..så även fast jag fikar själv så har man något att le åt:)
åh IMORGON ska jag till skolan..jag ska börja läsa till uska igen..åh det känns så skoj faktiskt:) Ska försöka jobba upp mitt självförtroende igen med studier var det tänkt:) har bara 3 eller fyra kurser kvar så det borde ju vara gjort innan sommaren!!


natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar