fredag 28 januari 2011

Trött

Shit vad trött jag är!! De sista dagarna har antingen tillbringats på jobbet eller på resande fot mellan jobbet ochhemma!! Igår börja jag jobba 3 och slutade jobba idag kl 18:00 :( sov iofs 8 timmar men det är lååång tid att vara på jobbet!!

Åh jag ser fram emot ONSDAG nästa vecka för då får jag sovmorgon moahaha:)

Läste i Suzans blogg att hon inte har det lätt med sitt stress eksem / Klåda och jag är orolig för henne att hon måste sätta i en broms som hon inte vill alls:(

Glada nyheter är att min arbetskollega Clara Lindblom var med på Debatt igår och dissa kamprad och att han smiter undan från våran skatt..hon var sååå tuff och gick på honom :) Jag tycker hon är hur modig som helst som vågar sitta i tv sådär:) Lästa på face att hon ska till ...citerar Från facebook inlägg:)

"ska få åka på en kvinnokonferens om stadsplanering ur ett genusperspektiv i Kurdistan. Det är så häftigt att jag var tvungen att lägga mig ner på vardagsrumsgolvet och djupandas i tio minuter."


Clara är en nog en av de personer jag träffat som lever ett sanslöst spännande liv:)


 Men det ska jag också..snart..ge mig lite tid bara;)

4 kommentarer:

  1. Kör du indoor walking ännu?

    Ha en mysig helg! Tänk att det är den sista helgen i januari redan... skönt att våren är inom räckhåll ;

    Kramar från Västkusten

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Nej jag kör inte indoor walking har bara provat en gång men gör gärna igen om det kommer till södertälje:) ha en fin helg du med!! Hade vårvibbar idag på ett solig södermalm:)

    *kramar från jenny* ;)

    SvaraRadera
  3. haha läser du här!!:) trevligt trevligt..ja jag tyckte det var skit kul att någon jag "kände" var med där:)

    SvaraRadera