söndag 16 januari 2011

sommar

Kom på en sak idag. Nu när jag inte har bil så är det ju buss och tåg som tar mig fram dig jag ska och det är bara bra för det är INGET roligt att köra bil i sånt här skit väder:(

Men jag kommer verkligen sakna min bil nu i vår och sommar. Hur ska jag ta mig till ett bad ställe??? Åka till näset, antroposoferna i Järna och käka världens bästa choklad boll och sten dörren:(. Förra sommaren när det var så jäkla hett så var det hur skönt som helst att ta bilen till malmsjön efter jobbet och sola och svalka sig:)

Ja livet utan bil är definitivt en utmaning känns det som och att planera blir väl viktigare än nånsin sen när det är dags..Men det är skit..skit att sitta på ett varmt pendel tåg och ännu varmare buss för att ta sig någonstans:((


PIIISSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar