torsdag 20 januari 2011

putt

Det är bra att ha en blogg när man känner sig lite ynklig...mina jävla stövlar som jag köpte för ett tag sen de är bara feel på alla sätt och vis..först var det hälen som skar in på vänster sida..så det börja blöda..fot + hälinlägg gjorde det temporärt bättre innan det blev sämre och sen bättre igen av någon konstig anledning..men NU har jag på något konstigt vis gått ner de där jävla häl inläggen så det har bildats vatten blåsor på hälarna preciiis där man går..Och jag orkar fan inte gå och köpa nya skor..VARJE gång jag köper skor så får jag problem med dem på ett eller annat vis:((

Så idag när jag var och handla så halta jag dit och kom på att det var en hel del att handla..så helt plötsligt så slog ju min jääävla ishias till och fick beställa taxi hem ( har aldrig någonsin gjort det..mina armar liknar mera en gorillas för att jag bärt så tungt förut) men nu orka jag itne med mina jävla fötter och jävla ishias så fick det vara nog:(

Åhh jag saaaknar min bil jag saknar saknar min lilla plutt fan vad bra och smidigt det var att ha bil..när jag sluta 9 på kvällarna så kunde jag sätte mig i jobbarkläderna och åka raka vägen hem..nu tar det ca 1 ½ timme att ta sig hem..


Jaa fan..vilket gnäll...men det är såhär det är..och det är ju TUR att pendeln och bussarna går som de ska nu iallfall...

Nu ska jag inte gnälla mera för det blir bara värre om man gnäller!!


BYEEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar