onsdag 7 oktober 2009

VILL ADOPTERA TAVI:)

Jag har pratat om henne förut och gör det nu igen

Tavi som bara är 13 år gammal blev idag omskriven i Expressen som världens mäktigaste modebloggare.
Hon går på visningar och blir fotograferad lika mycket som kändisarna som är där.

Hon har en helt säregen stil vad gäller gäller kläder och sina hattar:)
kolla in detta


Jag menar att en flicka i den här åldern tar sådan ställning i sina kläder är ju helt ENORMT..



och att hon lägger ut bilder från en modevisning som HON VARIT På som ser ut såhär



Jag menar vilken flicka i den åldern är så unik på det här viset?? Jag måste säga att jag är mer än nyfiken på hur den här tjejen kommer bli när hon "blommat ut" vad hon kommer säga och åstadkomma här i världen då!!

*VILL ADOPTERA TAVI*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar