lördag 10 oktober 2009

Nya tag

Så var snart en ny vecka till ända!! mycket har hänt

En orsak till min "Huvudvärk" har försvunnit det var skönt.. på sätt och vis..men på sätt och vis inte..så lätt att man säger och gör saker man ångrar när man är arg..om man tänker efter så var det nog mer som var fint och värdefullt än det som gick på tok..fast å ena sidan..det som var jobbigt ca 25 % var så intensiva så de tog över iallfall..hursomhelst..det ligger bakom nu..

Nu har jag fått inte 2 ny personer i mitt liv och det är inte illa pinkat för en arbetsmyra /plugghäst som jag är! Ska bara se till att de personerna verkligen får plats i mitt liv nu..jobbigt det där!Men med lite planering ska det nog gå bra:)

Hmm funderar om jag ska gå till gymmet imorgon har nog bara gått 2 ggr den här veckan!?!?:(

nåväl var på stendörren med aleks idag sååå mysigt det var! Vi hade underbart väder och gick och hade det underbart hela dagen..I kväll så var det middag med mamma och pappa och jag fick en entrecote bit som mamma sa "var tillräcklig för 4 personer" haha..ja joo 3/4 gick i hursomhelst !!

Nu äre snart dags för kudden..skriva på lite skolarbarbete sen bege sig till avd. 20:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar