söndag 11 oktober 2009

Mål

Var på gymmet idag..kände mig totalt oinspirerad att åstadkomma något idag..blicken flacka mest hela tiden när jag sprang. Vanligt vis när jag springar och är i min "zon" så skifter jag blicken mellan 3 punktet..strax framför mina fötter, hastighet / tid visaren framför mig eller på en punk långt framför mig!1


Det är tydligen bästa att ha den 50 m framför sig sa Majken när man springer och det funkar faktiskt..man får en annan känsla..men när det blir intensivt då brukar jag sänka blicken för att kunna fokusera och gå in i mig själv och meditera..för det är faktiskt det jag gör..mediterar när jag springer..har just inga tankar alls när det är som bäst på bandet..och det är underbart



jag sprang på 12:an i15 min sen ¨på 13 i 15 Min sen sprang jag på 9:an i 7ans uppförsbacke:) Kändes starkt



Har också lyckats nå ett MÅL som står i en sidospalt här på sidan


Att göra dip och chin upp med 60 kg..Det gjorde jag idag:) Fan vad nice det kändes,, det var tungt förvisso men jag palla med alla repetitioner som jag ville:)


Näää nu äre dags att göra iordning sig ska till praktiken igen:)
Jag hitta den här bilden på internet nyss..insåg att det var ju grymt snygga muskler den här kvinnan har..Tänker ha dessa muskler som mitt mål:) Vore skit snyggt att ha såna här kanoner:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar